Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Настаўніку-прадметніку

ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЯ ПІСЬМЫ 2023/2024 навучальны год

.

Канцэпцыі, стандарты, нормы ацэнкі па вучэбным прадметам

.

Прыкладны пералік магчымых задач уроку

Адукацыйныя:

- забяспечыць падчас уроку засваенне (паўтор), замацаванне асноўных паняццяў, законаў;
- стварыць умовы для фарміравання ўмення знаходзіць вывучаюмую з'яву ў…; правільна тлумачыць сутнасць вывучаемай з'явы ці паняцці;
- сфарміраваць (працягнуць фарміраванне, замацаваць) наступныя спеувяльныя ўменні па прадмеце…;
- праверыць, пракантраляваць наступныя агульныя вучэбныя ўменні і навыкі…,
- стварыць умовы для адпрацоўкі навыку…;
- актуалізаваць веды аб…;
- у выніку выканання заданняў навучэнцы павінны прыйсці да высновы…


Развіваючыя:

- стварыць умовы для ўдасканалення такіх агульных вучэбных уменняў і навыкаў, як уменне вылучаць галоўнае, як уменне складаць просты план параграфа ці тэксту;
- удасканальваць навыкі працы са слоўнікам, даведачнай літаратурай;
- сфарміраваць (працягнуць фарміраванне) наступныя агульныя вучэбныя ўменні і навыкі (планаванне адказу, параўнанне, абагульненне, праца з кнігай і г.д.);
- спрыяць развіццю камунікатыўных навыкаў навучэнцаў, уменню адстойваць свой пункт гледжання.


Выхаваўчыя:

- садзейнічаць выхаванню наступных маральных якасцяў навучэнцаў…, надаўшы ўвагу выхаванню калектывізму, актыўнай жыццёвай пазіцыі і г.д.;
- садзейнічаць выхаванню…;
- садзейнічаць рашэнню задач працоўнага выхавання і прафарыентацыі навучэнцаў;
- садзейнічаць выхаванню культуры зносін праз сітуацыі "вучань - вучань".

Раздзелы сайта