ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЯ ПІСЬМЫ 2023/2024 навучальны год
.
Канцэпцыі, стандарты, нормы ацэнкі па вучэбным прадметам
.
Прыкладны пералік магчымых задач уроку
Адукацыйныя:
- забяспечыць падчас уроку засваенне (паўтор), замацаванне асноўных паняццяў, законаў;
- стварыць умовы для фарміравання ўмення знаходзіць вывучаюмую з'яву ў…; правільна тлумачыць сутнасць вывучаемай з'явы ці паняцці;
- сфарміраваць (працягнуць фарміраванне, замацаваць) наступныя спеувяльныя ўменні па прадмеце…;
- праверыць, пракантраляваць наступныя агульныя вучэбныя ўменні і навыкі…,
- стварыць умовы для адпрацоўкі навыку…;
- актуалізаваць веды аб…;
- у выніку выканання заданняў навучэнцы павінны прыйсці да высновы…
Развіваючыя:
- стварыць умовы для ўдасканалення такіх агульных вучэбных уменняў і навыкаў, як уменне вылучаць галоўнае, як уменне складаць просты план параграфа ці тэксту;
- удасканальваць навыкі працы са слоўнікам, даведачнай літаратурай;
- сфарміраваць (працягнуць фарміраванне) наступныя агульныя вучэбныя ўменні і навыкі (планаванне адказу, параўнанне, абагульненне, праца з кнігай і г.д.);
- спрыяць развіццю камунікатыўных навыкаў навучэнцаў, уменню адстойваць свой пункт гледжання.
Выхаваўчыя:
- садзейнічаць выхаванню наступных маральных якасцяў навучэнцаў…, надаўшы ўвагу выхаванню калектывізму, актыўнай жыццёвай пазіцыі і г.д.;
- садзейнічаць выхаванню…;
- садзейнічаць рашэнню задач працоўнага выхавання і прафарыентацыі навучэнцаў;
- садзейнічаць выхаванню культуры зносін праз сітуацыі "вучань - вучань".